Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2026 04:37
Σε ενίσχυση του εξοπλισμού της με νέα οχήματα - μηχανήματα προχώρησε η δ/νση Διαχείρισης Απορριμμάτων του Δήμου Χαλανδρίου, με στόχο την περαιτέρω αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών Καθαριότητας. Η νέα επένδυση, ύψους

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.