Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026 22:40
Αντιπεριφερειάρχης του Βόρειου Τομέα της Περιφέρειας Αττικής, εκλέχθηκε η Περιφερειακή Σύμβουλος κυρία Σοφία Κορωναίου, μετά την παραίτηση του Αντιπεριφερειάρχη κ. Γιώργου Καραμέρου. Η νέα Αντιπεριφερειάρχης είχε εκλεγεί Περιφερειακή Σύμβουλος τον

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.