Εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα από την πλήρη λειτουργία του Τμήματος Εξυπηρέτησης αιτημάτων που υποβάλλονται μέσω των ΚΕΠ στην Περιφέρεια Αττικής.
Η εφαρμογή του συστήματος ψηφιακής εξυπηρέτησης από την Περιφέρεια Αττικής
“Στην οδό Μεταμορφώσεως στην Τούφα Χαλανδρίου, όταν δεν υπάρχει πάρκινγκ ...Αύγουστο μήνα, το δημιουργούμε!!! Αυτοκίνητα σταθμευμένα φαρδιά-πλατιά επάνω στο πεζοδρόμιο,
Μια αποδελτίωση για την εκτίμηση των βάσεων 2020 από διάφορες μελέτες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.
Μέχρι το τέλος του μήνα
Στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης και βελτίωσης της Υπηρεσίας Επικοινωνιών Εκτάκτου Ανάγκης 112, η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, σε συνεργασία
Απορριμματοφόρο σύγχρονης τεχνολογίας για τη συλλογή βιοαποβλήτων, 60 καφέ κάδους, 70 κάδους εσωτερικής ανακύκλωσης καθώς και εδαφοβελτιωτικό που έχει παραχθεί