Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2026 18:30
Έπειτα από σχεδόν δύο έτη απουσίας, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, με επιτυχία ολοκληρώθηκε η περίοδος (2021-2022) εκπαίδευσης κυκλοφοριακής αγωγής μαθητών του Δήμου Χαλανδρίου και όλης της Αττικής. Κατά την

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.