Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2026 20:41

Χαλάνδρι: 45χρονος απείλησε γειτόνισσά του με όπλο-ρέπλικα και αστυνομικούς με μαχαίρι

Στη σύλληψη ενός 45χρονου προχώρησαν το βράδυ της Πέμπτης (25/6) αστυνομικοί στο Χαλάνδρι, έπειτα από επεισόδιο με απειλές σε βάρος 25χρονης, η οποία είναι ένοικος της ίδιας πολυκατοικίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 20:00 στην οδό Παμφυλίας, όταν ο 45χρονος φέρεται να απείλησε την 25χρονη με όπλο-ρέπλικα. Η γυναίκα ειδοποίησε άμεσα την Αστυνομία και στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί.

Κατά την επέμβαση των αστυνομικών, ο άνδρας φέρεται να τους απείλησε με μαχαίρι, ωστόσο ακινητοποιήθηκε και συνελήφθη.

Στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ένα όπλο-ρέπλικα, μαχαίρια, ένας σουγιάς και άλλα αντικείμενα. Ο 45χρονος μεταφέρθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Χαλανδρίου, όπου σχηματίστηκε σε βάρος του δικογραφία. Αντιμετωπίζει κατηγορίες για παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων, απείθεια, απειλή, εξύβριση και βία κατά υπαλλήλων.

Πηγή: www.ertnews.gr, ρεπορτάζ: Σπύρος Δαρσινός

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.