Σάββατο, 20 Απριλίου 2024 01:56

Πώς θα λειτουργήσουν οι υπηρεσίες του Δήμου Χαλανδρίου σε συνθήκες καραντίνας

Κατ’ εφαρμογή των νέων περιοριστικών μέτρων (ΦΕΚ Β’ 4829/2.11.2020) και στο πλαίσιο της νέας καραντίνας, για την αποτροπή διασποράς της πανδημίας Covid-19, ο Δήμος Χαλανδρίου ενημερώνει ότι από τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου και έως τις 30 Νοεμβρίου 2020 ισχύουν τα ακόλουθα για την εξυπηρέτηση των πολιτών από τις υπηρεσίες του Δήμου, για τη λειτουργία των αθλητικών κέντρων και των εργαστηρίων της Διεύθυνσης Πολιτισμού, τους ανοιχτούς κοινόχρηστους χώρους, τις παιδικές χαρές και τη δημοτική συγκοινωνία.

Αναλυτικότερα:

Εξυπηρέτηση πολιτών στις υπηρεσίες του Δήμου Χαλανδρίου

Όλες οι υπηρεσίες του Δήμου είναι κλειστές για το κοινό. Οι πολίτες θα εξυπηρετούνται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και μόνο κατόπιν ραντεβού.

Οι πολίτες επικοινωνούν:

  • Τηλεφωνικά και μέσω e-mail: Όλη η λίστα τηλεφώνων και ηλεκτρονικών διευθύνσεων στο www.chalandri.gr / «Χρήσιμα Τηλέφωνα»
  • Μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου ακολουθώντας τη διαδρομή «Ψηφιακό Χαλάνδρι» / «Εξυπηρέτηση του πολίτη»

Ακολουθεί ένας μίνι κατάλογος με τις υπηρεσίες που υποδέχονται τα περισσότερα αιτήματα πολιτών (τηλέφωνα / e-mail):

Δημοτολόγιο: 213-2023801, 213-2023802, 213-2023803
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ληξιαρχείο: 213-2023811 - 812
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Πρωτόκολλο: 213-2023820 - 821
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Κοινωνική Υπηρεσία: 210-6899911, 210-6899912, 210-6899913
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Κοινωνικό Φαρμακείο: 210-6899910
Κοινωνικό Παντοπωλείο: 210-6899918
Κέντρο Κοινότητας: 210-6899911, 210-6899914

Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών:  213-2023971
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γραμματεία Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών: 213-2023980 - 081
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Προϊστ. Τμήματος Σχεδίου Πόλης: 213-2023962, 213-2023954, 213-2023960, 213-2023957
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γραμματεία Τμήματος Έργων & Μελετών: 213-2023989
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Προϊστ. Τμήματος Συγκοινωνιών & Κυκλοφορίας: 213-2023961
dimotiki.sigkinonia@halandri.gr

Για πιστοποιητικά και βεβαιώσεις από το Δημοτολόγιο, το Ληξιαρχείο και το Πρωτόκολλο οι πολίτες αφού κάνουν την αίτησή τους είτε μέσω e-mail είτε μέσω της πλατφόρμας «Εξυπηρέτηση του Πολίτη» στο «Ψηφιακό Χαλάνδρι» θα ενημερώνονται πότε θα είναι έτοιμο το πιστοποιητικό τους ή οποιασδήποτε έγγραφο επιθυμούν και θα καθορίζεται συγκεκριμένο ραντεβού για την παραλαβή του.

Λειτουργία των ΚΕΠ

Η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται ΜΟΝΟ κατόπιν ραντεβού και μέσω του MyKEPlive, όπου οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν και μέσω βιντεοκλήσης

Οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν on line και στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη https://www.gov.gr/

Μέσω του gov.gr και με ένα κλικ στην επιλογή «Θυρίδες» μπορούν πλέον να έχουν και το δικό τους «ψηφιακό γραμματοκιβώτιο», μέσα από το οποίο θα γίνεται η επικοινωνία πολίτη - ΚΕΠ και μέσω του οποίου θα λαμβάνουν τα πιστοποιητικά που έχουν ζητήσει.

Καταβολή οφειλών μέσω τραπέζης

Υπενθυμίζεται ότι η καταβολή οφειλών στον Δήμο γίνεται και με κατάθεση μέσω τραπέζης και με χρήση web banking (μεταφορά σε λογαριασμό τρίτου).

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει ωστόσο να επικοινωνούν προηγουμένως με το Τμήμα Εισπράξεων και Πληρωμών στο τηλέφωνο 213-2023837, για τον καθορισμό της αιτιολογίας της κάθε συναλλαγής.

Γραμμές έκτακτης ανάγκης στο Κέντρο Βοήθειας

Για τους συμπολίτες μας που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, στερούνται υποστηρικτικού περιβάλλοντος και χρήζουν βοήθειας λειτουργούν οι γραμμές έκτακτης ανάγκης:

1526, 210-6892553, 210-6848380

Ώρες λειτουργίας: 09:00 έως 15:00

Κέντρο Προληπτικής Ιατρικής

Λειτουργεί κανονικά μέσω ραντεβού στο τηλέφωνο 210-6894444.

Ειδικότητες ιατρών: Παθολόγος, Καρδιολόγος, Παιδίατρος, Γυναικολόγος, Δερματολόγος, Παιδοψυχολόγος, Ορθοπεδικός, Οφθαλμίατρος.

Αθλητικές εγκαταστάσεις, εργαστήρια της Διεύθυνσης Πολιτισμού, παιδικές χαρές

Τα αθλητικά κέντρα του Δήμου (ανοιχτά / κλειστά γήπεδα και κολυμβητήρια) είναι κλειστά από τις 3 Νοεμβρίου και θα παραμείνουν έως τις 30 Νοεμβρίου 2020. Κανένα δημοτικό πρόγραμμα δεν πραγματοποιείται.

Από τα εργαστήρια της Διεύθυνσης Πολιτισμού και Αετοπούλειου Πολιτιστικού Κέντρου ανέστειλε τη λειτουργία του για τον μήνα Νοέμβριο το Εργαστήριο Χορού.

Διαδικτυακά ωστόσο συνεχίζουν τη λειτουργία τους τα εργαστήρια:

  • Εργαστήριο Φωτογραφίας Δρόμου
  • Φωτογραφικό Εργαστήριο ο Λόγος στην Εικόνα
  • Εργαστήριο Σύγχρονης Τέχνης
  • Κινηματογραφικό Εργαστήριο
  • Μουσικό Εργαστήριο

Κλειστές θα παραμείνουν ως τις 30 Νοεμβρίου 2020 όλες οι παιδικές χαρές.

Αυστηρή τήρηση των μέτρων προστασίας

Σε κάθε περίπτωση που κριθεί αναγκαία η επίσκεψη των πολιτών στις υποδομές του Δήμου Χαλανδρίου, παρακαλούνται να περιορίζονται στις απολύτως απαραίτητες επαφές και να τηρούν τους ατομικούς κανόνες υγιεινής για την αποτροπή διασποράς της νόσου (αποφυγή κοντινής επαφής, αποφυγή κοινής χρήσης των στυλό και των προσωπικών αντικειμένων, αποφυγή συνωστισμού σε αίθουσες και χώρους αναμονής, καθαρισμός χεριών, αποφυγή χειραψιών κ.λπ.).


Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.