Παράνομες διελεύσεις λεωφορείων του ΟΑΣΑ από Παράδεισο και Πολύδροσο
Δελτίο Τύπου του Συλλόγου Πολυδρόσου σχετικά με τις παράνομες διελεύσεις λεωφορείων του ΟΑΣΑ από τις περιοχές του Παραδείσου και του Πολυδρόσου:
Από τον Οκτώβριο 2014 που άνοιξε το τμήμα της οδού Φραγκοκλησιάς προς τη Λ. Πεντέλης, εκτός την υπερτοπική κυκλοφορία παντός τύπου οχήματος που βασανίζει τους κατοίκους του Παραδείσου και Πολύδροσου αναπτύχθηκε σταδιακά το φαινόμενο της παράνομης διέλευσης και των λεωφορείων του ΟΑΣΑ κάθε ώρα του 24ωρου ακόμη και στην παραρεμάτια οδό Κορυτσάς (προστατευόμενη και χαρακτηρισμένη ως ήπιας κυκλοφορίας από το ΠΔ659 /Δ/1995).
Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που αφορούν το Νέο Μαρούσι, το Πολύδροσο και τον Παράδεισο καρκινοβατούν στα γρανάζια της Δημόσιας Διοίκησης και μένουν ξεχασμένες σε κάποια συρτάρια… αν και ομόφωνα το ΔΣ Αμαρουσίου έχει ψηφίσει την υλοποίηση τους 2 φορές (Ιούλιος 2016 & Δεκέμβριος 2017) !!!
Ο Δήμος Χαλανδρίου συστηματικά κωφεύει για τη συνεργασία στο πεδίο των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για την περιοχή του Πολύδροσου και επιδεικτικά ακόμη δεν μονοδρομεί την παραρεμάτια οδό Ροδοδάφνης (συνέχεια της οδού Κορυτσάς) αν και αυτή αποτελεί προστατευόμενη και χαρακτηρισμένη ως ήπιας κυκλοφορίας οδό από το ΠΔ 659 /Δ/1995.
Η τελευταία εκδήλωση «ενδιαφέροντος» ένα απλό διαβιβαστικό έγγραφο του Δήμου Αμαρουσίου προς το ΟΑΣΑ για την καταγγελία του Συλλόγου Πολυδρόσου για τη διέλευση ενός (sic !) λεωφορείου αν και η αναφορά περιέχει φωτογραφίες διαφορετικών λεωφορείων ημέρα και νύχτα …!!!
Ίδωμεν πότε θα υλοποιηθούν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, μέσα από τις οποίες επιχειρούνται να καλυφθούν και οι παραλείψεις εγκρίσεων του έργου της βιοκλιματικής αναβάθμισης γειτονιών του Αμαρουσίου…
Για το έργο της βιοκλιματικής όχι μόνο τίποτε δεν έγινε την περίοδο της 15μηνης καλής λειτουργίας που εξέπνευσε πριν λίγες ημέρες παρά τις υποσχέσεις στο σύνολο της αντιπολίτευσης το περασμένο καλοκαίρι, αλλά χαρακτηριστικό είναι ότι δεν λειτούργησαν ΠΟΤΕ ο φωτισμός του ποδηλατοδρόμου και οι πυλώνες γεωθερμίας ρυθμίσεις του μικροκλίματος, που αποτελούσαν το κύριο κριτήριο επιλογής ένταξης και κατασκευής ...!!!