Ξεκίνησαν οι εργασίες για την κατασκευή skatepark στο Χαλάνδρι
Δημόσιο skatepark θα δημιουργηθεί για τους φίλους του αθλήματος skateboarding στην πόλη του Χαλανδρίου. Οι εργασίες για το πρώτο δημόσιο skatepark στο Χαλάνδρι ξεκίνησαν με την σκυροδέτηση και την προετοιμασία του υποστρώματος.
Το skatepark κόστους 70.770 ευρώ πλέον ΦΠΑ, κατασκευάζεται σε έκταση περίπου 400 τμ στον χώρο του Γυμναστηρίου "Μάρκος Παπαδάκης" στο Κάτω Χαλάνδρι από την εταιρία Πιτταράς Ιωάννης και ΣΙΑ ΕΕ, η οποία αναδείχθηκε μετά από ηλεκτρονικό διαγωνισμό, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 4412/2016 περί δημοσίων συμβάσεων.
“Το skateboarding ξεκίνησε ως άθλημα δρόμου και εξελίχθηκε σε κοινωνικό κίνημα για τη στήριξη των νέων, τα δικαιώματα των γυναικών κ.ά. Αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα hobby της νέας γενιάς λόγω του freestyle χαρακτήρα του, ενώ από τον Αύγουστο του 2016 αποτελεί πλέον ολυμπιακό άθλημα“.
Η νέα τάση στον αθλητισμό η οποία και διαθέτει ήδη πιστούς οπαδούς στο Χαλάνδρι θα αποκτήσει τον χώρο της στο ήδη πρόσφατα ανακαινισμένο και αδειοδοτημένο αθλητικό κέντρο.
Ο δήμαρχος Χαλανδρίου Σίμος Ρούσσος αναφερόμενος στις συνολικές αλλαγές που έχουν γίνει το τελευταίο χρονικό διάστημα στο "Μάρκος Παπαδάκης", από το 2014 επισημαίνει:
«Το παραλάβαμε τον Σεπτέμβρη του 2014 σφραγισμένο ήδη επί εξάμηνο. Χωρίς άδεια λειτουργίας, με wc, κερκίδες και αγωνιστικό χώρο σε εγκατάλειψη. Με ιδιοκτησιακές εκκρεμότητες μιας και ο χώρος ανήκε στον ΟΣΚ και κανείς δεν είχε φροντίσει να περιέλθει στον δήμο που το λειτουργούσε παρανόμως επί χρόνια. Στα χρόνια αυτά ο χώρος αναβαθμίστηκε με σημαντικές παρεμβάσεις στο κλειστό γήπεδο (φωτισμός, δάπεδα, κερκίδες, wc, ΑμΕΑ, δημιουργία αποδυτηρίων για διαιτητές, εξωτερικά γήπεδα, την παιδική χαρά, το 5×5, τις πλακοστρώσεις και τους ελαιοχρωματισμούς κ.ά.).
Όλο το ακίνητο περιήλθε στον δήμο μετά τη σύμβαση παραχώρησης που υπέγραψε η διοίκηση των Κτιριακών Υποδομών με τον δήμαρχο Χαλανδρίου. Τώρα ήρθε η ώρα για την αξιοποίηση του χώρου πίσω από το 5×5, που έστεκε ερημωμένος. Θα ακολουθήσει η περιμετρική διαδρομή, το κυλικείο και ο φωτισμός. Στο τέλος της διαδρομής το "Μ. Παπαδάκης" θα είναι αγνώριστο».