Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies όπως αυτή περιγράφεται στην πολιτική των cookies.

 για Νewsletter    

Εκτύπωση

Σύλλογος Πολυδρόσου: "Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Πολύδροσο βάλτωσαν...;;;"

on .

mikres pinakides

Ο Σύλλογος Πολυδρόσου με την ακόλουθη ανακοίνωσή του ενημερώνει τους κατοίκους για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Πολύδροσο, "που ενώ πραγματοποιήθηκαν ορισμένες σημειακές παρεμβάσεις σε ορισμένους δρόμους, εν μέσω θερινής ραστώνης ξαφνικά όλα πάγωσαν...!!!": 

«Το θέμα των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στο Πολύδροσο απασχολεί, τους κατοίκους και την απερχόμενη σε λίγες ημέρες δημοτική αρχή από την έναρξη της θητείας της τον Σεπτέμβριο 2014, όταν διάνοιξε την οδό Φραγκοκκλησιάς προς τη Λεωφόρο Πεντέλης.

Τον περασμένο μήνα (17 Ιουλίου 2019) με δελτίο τύπου γνωστοποιήθηκε επιτέλους η πολυαναμενόμενη εφαρμογή κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, σύμφωνα με το δημοσιευμένο ΦΕΚ από τον περασμένο Ιούνιο 2018, και αφού πραγματοποιήθηκαν ορισμένες σημειακές παρεμβάσεις σε ορισμένους δρόμους, εν μέσω θερινής ραστώνης ξαφνικά όλα πάγωσαν...!!!

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, σύμφωνα με τη μελέτη, έχουν σκοπό την εκτροπή ενός μέρους της υπερτοπικής κυκλοφορίας, που καταγράφεται στην οδό Φραγκοκκλησίας και τον οικιστικό ιστό του Πολυδρόσου, στις παράλληλες οδούς της Αττικής Οδού.

Μέχρι σήμερα όμως, στο κύριο αντικείμενο της μελέτης των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στο Πολύδροσο την οδό Φραγκοκκλησίας, καμία παρέμβαση δεν πραγματοποιήθηκε εκτός της ρύθμισης των φωτεινών σηματοδοτών στη διασταύρωση της με την οδό Σάμου και Καψαλά και την διπλή κατεύθυνση στο τμήμα από οδό Κορυτσάς έως Ευζώνων.

kikloforiakes rithmisis 20 8

Από τα αντικείμενα της μελέτης που περιλαμβάνονται στο σχετικό ΦΕΚ δεν υλοποιήθηκαν μέχρι σήμερα:

1. Η μονοδρόμηση της Φραγκοκκλησιάς από την οδό Ασπασίας Καψαλά και μέχρι τη συνάντηση της με την Λεωφόρο Κηφισίας.

2. Η μονοδρόμηση της οδού Καψαλά από τον παράδρομο της Αττικής Οδού και μέχρι την οδό Μεσογείων.

3. Η αντιδρόμηση της οδού Αιγιαλείας από την οδό Επιδαύρου και μέχρι την οδό Παραδείσου.

4. Ο καθορισμός της προτεραιότητας της οδού Κ. Καραμανλή (νότιος παράδρομος της ΑΟ) έναντι όλων των οδών που συναντά από την Αμαρουσίου- Χαλανδρίου έως την οδό Κορυτσάς.

Όλες οι παραπάνω παραλείψεις εφαρμογής σε συνδυασμό με την προχειρότητα υλοποίησης όσων ρυθμίσεων υλοποιήθηκαν, όχι μόνο δεν βελτίωσαν την κυκλοφοριακή κατάσταση στο Πολύδροσο, αντίθετα ως πρώτο συμπέρασμα ακόμη και με τη μειωμένη οδική κυκλοφορία του καλοκαιριού φαίνεται ότι την ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΑΝ.

Ειδικότερα η οδός Φραγκοκκλησιάς χρησιμοποιείται πλέον ως διπλής κατεύθυνσης σε όλο το μήκος της από την Λ. Κηφισίας έως την Λ. Πεντέλης, επιβαρύνεται από την κυκλοφορία της οδού Καψαλά από τη κατεύθυνση του Νέου Αμαρουσίου και την οδό Μεσογείων. Η οδός Κ. Καραμανλή (νότιος παράδρομος της ΑΟ) παραμένει με το ίδιο κυκλοφοριακό φορτίο αφού πολλαπλά σήματα stop διακόπτουν τη κίνηση των διερχομένων οχημάτων και τέλος επικρατεί η ίδια κυκλοφοριακή κατάσταση στην οδό Αιγιαλείας.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η απερχόμενη δημοτική μέχρι τη λήξη της θητείας της σε λίγες μέρες, θα υλοποιήσει και θα ολοκληρώσει τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Πολύδροσο για να λυθούν τα χρονίζοντα κυκλοφοριακά προβλήματα.

fthora pinakida

Για την προχειρότητα της υλοποίηση των όσων ρυθμίσεων έγιναν σε συνδυασμό με τις παραλείψεις και άλλων υποστηρικτικών μέτρων, παραθέτουμε την επιστολή που λάβαμε, του πολιτικού μηχανικού Κωνσταντίνου Σιδέρη κατοίκου Πολυδρόσου, η οποία έχει σταλεί και στους Δημάρχους Αμαρουσίου και Χαλανδρίου».

Ολόκληρη η επιστολή με την πλήρη τεκμηρίωση της και με ενδιαφέρουσες καταγραφές και στοιχεία.

kriezh