Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies όπως αυτή περιγράφεται στην πολιτική των cookies.

Εκτύπωση

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΤΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΣΑΣ

on .

Με αφορμή την Παγκόσμια Ήμερα Ψυχικής Υγείας (10 Οκτωβρίου) ζητήσαμε από το επιστημονικό και μη κερδοσκοπικό σωματείο  "ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ"  και συγκεκριμένα την Δρ. Ιλια Θεοτοκά, Κλινική Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια και Πρόεδρο της Δράσης για την Ψυχική Υγεία να μας δώσει κάποιες συμβουλές σχετικά με την αντιμετώπιση τα κατάθλιψης και τους άγχους.

anxiety1  main

Αξίζει να αναφερθούμε στο ότι σήμερα και τις δύο επόμενες μέρες (11, 12, 13/10/2013) η "ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ"  σε συνεργασία με το Εργαστήρι Ψυχολογικής Έκφρασης και Δημιουργίας στο Χαλάνδρι παρέχουν δωρεάν σύντομο τεστ για το άγχος και την κατάθλιψη  από εκπαιδευμένους ψυχολόγους  και  σύντομες οδηγίες για την πιο αποτελεσματική διαχείρισης της καθημερινότητας και βελτίωση της ποιότητας της ζωής.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΤΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΣΑΣ

Υπάρχουν τρόποι για να χειριστείτε το άγχος σας και να ζείτε μια πιο ήρεμη, πιο υγιή και ευτυχισμένη ζωή.

Έχετε θετική στάση απέναντι στις καταστάσεις.

Δεχτείτε ότι υπάρχουν καταστάσεις που δεν μπορείτε να ελέγξετε.

Ελέγξτε την επιθετικότητά σας.

Προσπαθήστε να είστε σε επαφή με τα συναισθήματά σας, τις απόψεις σας, τα πιστεύω σας.

Μάθετε τεχνικές χαλάρωσης.

Επιλέξτε ένα συστηματικό τρόπο άσκησης(καθημερινό περπάτημα τουλάχιστον μισή ώρα, γυμναστική , κάποιο σπόρ).Το σώμα μπορεί να αντιμετωπίσει καλύτερα το άγχος όταν είναι σε μια καλή φυσική κατάσταση.

Προσπαθείστε να τρώτε υγιεινά και ισορροπημένα γεύματα.

Διαχειριστείτε το χρόνο σας πιο σωστά. Ιεραρχείστε τα επείγοντα και σημαντικά.

Βάλτε όρια και πείτε ΟΧΙ σε αιτήματα του περιβάλλοντος σας που μπορεί να σας πιέζουν στην καθημερινή ζωή.

Να βρίσκετε χρόνο για hobbies και προσωπικά ενδιαφέροντα.

Να ξεκουράζεστε και να κοιμάστε όσο περισσότερο μπορείτε. Το σώμα το έχει ανάγκη για να αντιμετωπίσει το καθημερινό άγχος.

Μην χρησιμοποιείτε αλκοόλ, φάρμακα ή φαγητό για να μειώσετε το άγχος, εκτός αν το έχει συστήσει ο γιατρός σας. Ελέγξτε επίσης την ποσότητα του καφέ που πίνετε.

Αναζητείστε κοινωνικές επαφές και στήριξη. Περάστε χρόνο με ανθρώπους που αγαπάτε.

Ζητείστε τη γνώμη ενός ψυχολόγου στο πώς να αντιμετωπίσετε το άγχος και να βρείτε πιο υγιείς τρόπους στην καθημερινή σας ζωή. Ακόμα και 1-2 συνεδρίες μπορεί να σας είναι πολύ χρήσιμες και διαφωτιστικές.

Δρ.Ιλια Θεοτοκά

Κλινική Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπέυτρια

Πρόεδρος της Δράσης για την Ψυχική Υγεία

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ. 210 7251214, 6932 380673