Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies όπως αυτή περιγράφεται στην πολιτική των cookies.

Εκτύπωση

"Πώς δεν θα πάρετε κιλά αυτό το καλοκαίρι", του διαιτολόγου Ιωάννη Ζιώγα

on .

weight.loss

Αν θέλετε να βγείτε κερδισμένοι από τη δοκιμασία του καλοκαιριού υπάρχει ο τρόπος...! 

Λιτότητα... Μειώστε κατά 30% τις θερμίδες στο πιάτο σας (αυτό μπορεί να γίνει τρώγοντας περισσότερους σύνθετους υδατάνθρακες, όπως σαλάτες λαχανικών και τρώγοντας πρώτα τη σαλάτα στο γεύμα σας).

Ποιότητα... Βάλτε ποικιλία στη διατροφή σας (μην τρώτε μόνο ό,τι σας βολεύει, φάτε απ΄ όλα τα φαγητά και βάλτε λίγο πράσινο χρώμα στη διατροφή σας).

Ανωτερότητα... Όσο πιο πολλές φορές λέτε απ΄ έξω σας, και κυρίως από μέσα σας όχι σε όλες τις επεξεργασμένες τροφές που κυκλοφορούν στο εμπόριο, τόσο πιο ασφαλείς θα νιώθετε στη ζυγαριά…

Σοβαρότητα... Να κάνετε το ζύγισμά σας τακτικό… (να ανεβαίνετε έστω μια φορά την εβδομάδα σε κάποια ζυγαριά). Να κάνετε άσκηση 3 φορές την εβδομάδα οπωσδήποτε… (περπατοτρέξιμο, κολύμπι, ποδήλατο). Να κάνετε τη δίαιτα του μυαλού… (να έχετε στο μυαλό σας ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής).

Αφήστε λοιπόν τις σκοτούρες μέσα στο σπίτι και απολαύστε το καλοκαιράκι. Τα προβλήματα της καθημερινότητας πρέπει να ξεχαστούν έστω για λίγο… Ειδικά το καλοκαίρι αυτό θέλει ξενοιασιά, θέλει χαρούμενη διάθεση, θέλει ελευθερία κινήσεων…  Ναι γυμναστήριο της φύσης είναι η παραλία, που είναι γεμάτη με φυσικά μηχανήματα γυμναστικής. Τουλάχιστον γλιτώνετε τα έξοδα της συνδρομής στο Γυμναστήριο. Μια χαλαρωτική βόλτα στην αμμουδιά είναι η πιο φυσική μέθοδος γυμναστικής. Η κολύμβηση γυμνάζει όλο το σώμα. Οι ρακέτες δυναμώνουν και τα πόδια. Ακόμη και το beach volley βελτιώνει τη φυσική κατάσταση. Για να μην μιλήσουμε για το σέρφινγκ και για το θαλάσσιο σκι (1 ώρα ρακέτες…= 700 θερμίδες, τζόκινγκ…= 670, έντονη ποδηλασία…= 650, κολύμβηση…= 650, beachvolley…= 500, γρήγορο βάδισμα…= 300, θαλάσσιο  σκι…= 450, χορός…= 370, γιόγκα…= 360 και το περπάτημα στην άμμο…= 300 θερμίδες).

Καλές  διακοπές…

* Συνταγή για διαιτητικό γιαουρτοπαγωτό: Ανακατέψτε στο μίξερ 1 πακέτο φρουί ζελέ light (γεύση μπανάνα) με 1 ποτήρι βραστό νερό. Μετά προσθέστε 1 μπανάνα και 1 γιαούρτι Όλυμπος 2%, συνεχίζοντας το ανακάτεμα μέχρι να γίνει ομοιόμορφο  το μείγμα. Γεμίστε 6-8 ποτηράκια πλαστικά με το μείγμα και βάλτε τα στην κατάψυξη για λίγο, έτσι ώστε να σκληρύνουν… Προσθέστε στο τέλος μικρά κουταλάκια πλαστικά στη μέση και αφήστε να παγώσουν τελείως στην κατάψυξη.  

Καλό καλοκαίρι σε όλους...

Ζιώγας Ιωάννης, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Διαιτολογικό γραφείο, Χαλάνδρι, Ηρώδου Αττικού 2, 1ος όροφος

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210-6815403, 694-5877653

Site: www.odiaitologosou.gr, dietziogas.gr, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., facebook: https://www.facebook.com/Ziogas.diet