Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies όπως αυτή περιγράφεται στην πολιτική των cookies.

Εκτύπωση

"Αυτό το καλοκαίρι προσέξτε λίγο τη διατροφή σας...", του διαιτολόγου Ιωάννη Ζιώγα

on .

 

kalokairi.diatrofi

Αυτό το καλοκαίρι προσέξτε λίγο τη διατροφή σας...

 

  •  Οι διακοπές όπως είναι γνωστό δεν είναι περίοδος για σκληρή δίαιτα… Άλλωστε ένα από τα πράγµατα που κάνουν πιο ευχάριστες τις διακοπές είναι και το Ελληνικό φαγητό. Για το καλό σας όµως και για να µην επιστρέψετε κάποια στιγµή από τις διακοπές σας και φοβάστε να ανεβείτε στη ζυγαριά, είναι να κρατήσετε και κάποιο µέτρο…
  • Υπάρχει ο τρόπος να περάσετε καλά, να δοκιµάσετε τα πάντα, αλλά µε έξυπνο τρόπο. Μην επιλέγετε µόνο τα «σωστά» και τα «πρέπει», γιατί θα έρθει η στιγµή που θα νιώσετε καταπιεσµένοι… Από την άλλη όµως δεν πρέπει να τρώτε συνέχεια ό,τι ανθυγιεινό βρίσκεται µπροστά σας, γιατί τα περιττά κιλά θα κάνουν την εµφάνισή τους.
  • Το καλύτερο απ’ όλα είναι να κάνετε επιλογές και από τις δυο οµάδες (υγιεινά-ανθυγιεινά) και µε τους σωστούς συνδυασµούς. Γευτείτε τους λιπαρούς πειρασµούς (σε ένα από τα γεύµατά σας), αλλά ελαττώστε την ποσότητα του φαγητού σας. Αν το γεύµα σας είναι αρκετά πλούσιο, τότε για απογευµατινό προτιµήστε κάποιο φρούτο και όχι κάποιο γλυκό ή παγωτό.
  • Μειώστε τα διάφορα σάντουιτς, τα γλυκά, τα παγωτά, τα δροσερά αναψυκτικά και τα κοκτέιλ, σας προσθέτουν πάαααααρα πολλές θερµίδες χωρίς να το καταλαβαίνετε, γιατί πολύ απλά αυτά δεν σας χορταίνουν ούτε στο ελάχιστο και σας κάνουν να χάνετε τον έλεγχο…
  • Πάντα να τηρείτε τα τρία βασικά γεύµατα και τα δυο ενδιάµεσα, κυρίως κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Τηρώντας σταθερά τα γεύµατά σας, ελέγχοντας καλύτερα την ποσότητα αλλά και την ποιότητα των τροφών που καταναλώνετε, δεν πέφτετε στην παγίδα για την υπερκατανάλωση φαγητού, δεν λαµβάνετε περισσότερες θερµίδες από αυτές που χρειάζεστε και έτσι µπορείτε να χαρείτε τις διακοπές σας ακόµα καλύτερα χωρίς να πάρετε γραµµάριο πάνω σας!
  • Προσοχή και στις εξόδους... Εκεί έξω να προτιµάτε τα ψητά και άπαχα κρεατικά µε ωµά ή βρασµένα λαχανικά, µε λίγο ελαιόλαδο και µε λίγο ψωµάκι (κατά προτίµηση ό,τι σε µαύρο), και στην ανάγκη λίγο λευκό κρασάκι.
  • Ναι επιµένω... µην πιστέψετε όποιον σας πει πως µόνο µε τη δίαιτα ή µόνο µε τα σεµινάρια ή µόνο µε κάποιον µέντορα θα φτάσετε στην επιτυχία… ΟΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ, ΟΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ, ΟΛΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ. Μην πιστέψετε όποιον σας πει πως ο δρόµος για το αδυνάτισµα είναι εύκολος ή δύσκολος. Όσο περισσότερο αποφασισµένοι και δεσµευµένοι είσαστε, τόσο πιο εύκολος θα σας φαίνεται ο δρόµος.
  • Καλό καλοκαίρι σε όλους...

Ζιώγας Ιωάννης, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος

Διαιτολογικό γραφείο, Χαλάνδρι, Ηρώδου Αττικού 2, 1ος όροφος

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210-6815403, 694-5877653

Site: www.odiaitologosou.gr, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.